nedjelja, 23. studenoga 2014.

..heklani nakit .. i nesto za moje nečake ...

....evo da neduljim svašta sam nešto ja radila od baby zvečke, m&m-sa , ninja kornjača kapa , i razne ogrlice .. nadam se da vam se sviđaju moji najnoviji radovi uskoro još jer sad je zima a to je moje omiljeno doba heklanja.... :) do čitanja uživajte...



















Broj komentara: 5:

  1. Hvala na poseti.
    I tvoji radovi su za divljenje.
    Veliki je ovaj kreativni svet, pa ne stižemo da vidimo i pohvalimo sve što zaslužuje, sorry!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kad vidim sve ove slike, samo mi jedno pada na pamet: To je superžena! Samo se mogu divit, ništa drugo!

    OdgovoriIzbriši
  3. A collection of beautiful and funny creations !!!!
    Have a nice week !
    Anna

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasni radovi Nives! Izrada, boje, sve je lijepo nemogu ništa izdvojiti. Pozdrav

    OdgovoriIzbriši

hvala na komentaru, uvijek ste dobro došli na moj blog vaše me pohvale potiču da budem još bolja!!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...