ponedjeljak, 20. siječnja 2014.

noviteti :)


 ..novo počela sam heklati balerinkice jako mi se sviđa i super su udobne zasad ove dvoje ;) ...
 .. malo pripremam za valentinovo do čitanja veliki pozzzzz....



Broj komentara: 5:

  1. Pozdrav..svrati na moj blog po nagradicu ..lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Mnogo su lepe, ja bih ti ih otela :D Nazalost, ne znam da heklam, a to se hekla, zar nr?! Ili plete, tu znam samo pravo da idem ;) Ima vremena, ali mislim da ce stici i ta faza do mene! Ja sam letos plasirala svoj novi proizvod, baletanke dekupazirane, koje sam sama izradjivala sa kalupom, ali za sad ih radim samo br 39, dok ne kupim i druge kalupe! Veliki pozdrav, Raki

    OdgovoriIzbriši

hvala na komentaru, uvijek ste dobro došli na moj blog vaše me pohvale potiču da budem još bolja!!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...