srijeda, 27. studenoga 2013.

DIY SWEATER


 ...ideja se rodila jer se ovih dana na face-u stalno vrte ovakve majice s srcima , pa mi je došlo da malo uštedim i sama napravim ovakvu majicu , sve što vam treba je neka stara majica ili pulover još bolje ako imate neki koji više nenosite ili vam je dosadio jer je običan , potrebno je izabrati materijal iz kojeg čete izrezati srce to također može biti stara majica , suknje ili u mom slučaju crvena postenjina :)....
 ..srce sam izrezala i prekrila sliku koja već postoji na majici i samo prišila...
 ..ja sam strašno oduševljena i preslatko mi je to ....

 ..tako da nisam mogla stati samo na jednoj pa sam pronašla čipkanu majicu koja je mala i meni i sestri iz nje sam izrezala srce i prišila na ovoj sivoj vesti i mislim da je preslatka prije mi je bila preobična i nisam ju često nosila ,a sad budem ... :)


..i vi sebi možete vrlo lako napraviti ovakvu majicu , našla sam još par ideja za vas: šal od pulovera , mačkica na puloveru i post s puno ideja...
...do čitanja puno vas pozdravljam ako se bacite u izradu javite mi da vidim kako vam je uspjelo , jako bi voljela da sam vas potakla , puno vas pozdravljam , a sad se bacam na heklanje jedne kape uskoro slike :) pozzzz :D


Broj komentara: 10:

  1. Svidja mi se kako si izvela ideje, narocito ovu drugu sa cipkom. Nesto slicn osam videla i sa varijantom da se iznutrta sije, ili da se napravi rupa na ledjima u obliku srca.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super je! Nek svi vide da imaš veeeeliko srce! :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično je, posebno sivi sa čipkanim srcem, baš mi se dopao :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Siva je moj favorit , prekrasna je , a još na ovako lijepoj manekenki ... ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovaj sa čipkom mi je lepši, ali ideja je super, u svakom slučaju. Na blogu printing textil Natasha imaš mnogo šablona baš za ovakve stvari, pa, skokni i pogledaj, jako su lepi.

    OdgovoriIzbriši
  6. Vrlo lep rad, svaka varijacija je na svoj način lepa.

    OdgovoriIzbriši

hvala na komentaru, uvijek ste dobro došli na moj blog vaše me pohvale potiču da budem još bolja!!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...