subota, 23. ožujka 2013.

DIY: album


...djevojka na prvoj slici je moja mlađa seka i odlučila je najboljoj prijateljici za rođendan pokloniti neobičan poklon i obratila mi se za pomoć , evo što je nastalo...
 .....sve što je potrebno malo listova iz starog albuma, korice, materijala , papir u boji ....
...sve zajedno se poljepi korice se obljepe i dobijete savršen polon sve što vam je još potrebno su fotografije i eto ga čas posla...
 ...nadam se da vam se svidio moj post...do čitanja puno vas pozdravljam....

4 komentara:

  1. Savršeno, baš si prava umetnica.
    Verujem da je to bio najlepši i najoriginalniji poklon :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Preslatko izgleda,divan poklon:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Slatki poklon,baš si lijepo ovo napravila. Seka je prava ljepotica!

    OdgovoriIzbriši

hvala na komentaru, uvijek ste dobro došli na moj blog vaše me pohvale potiču da budem još bolja!!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...