utorak, 11. prosinca 2012.

..kompletić No.2 ..

 ..ovaj kompletić je nastao jučer , naručila ga je jedna cura, već je bila jutros po njega jako je zadovoljna , boje je ona birala, meni se sviđa kako je ispala kombinacija žute s crnom...
..a ove tamno plave rukavice su za mene,al isto se može još naručiti ima vune, na slici se ne vidi baš boja izgledaju kao crne , ali zapravo su tamno plave....
..a sad se idem baciti na posao, do sljedećeg čitanja veliki pozdrav :)

Broj komentara: 10:

  1. Baš su lijepi i slatki radovi, posebice ove rukavice bez prstiju :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tamno plave ili crne, meni su svejedno preslatke!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Samo radi, važno je da su devojke zadovoljne, a samim tim, bićeš i ti!

    OdgovoriIzbriši
  4. I love this post!
    Thank you for your commment. I follow you and I would be happy if you decide to follow me back:-)
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdgovoriIzbriši
  5. obožavam rukavice bez prstiju a ove tvoje su preslatke !!

    OdgovoriIzbriši
  6. Hola. te han quedado muy bonitos. Pásate por mi blog, tengo un premio para ti.
    besos

    OdgovoriIzbriši

hvala na komentaru, uvijek ste dobro došli na moj blog vaše me pohvale potiču da budem još bolja!!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...