petak, 26. listopada 2012.

...torta....

..još jedan od mojih torta....
 ...naravno čokoladna s tim se ne može pogriješit jer svi obožavaju čokoladu...


 ...evo slike ispod su namjenjene za ovu sliku iznad, znači slike su uzoraka koje bi se složile uz neki komad nakita ili slično...dakle vi slobodno kopirajte tj. spremite i koristite zato sam ih i stavila da podijelim s vama, nadam se da će vam odgovarat....






...do čitanja puno vas pozdravljam...



Broj komentara: 5:

  1. Njami:)Torta uvijek prolazi još kada je čokoladna...Pun pogodak:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš pijem popodnevnu kavicu i pasao bi mi komadić torte.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uh, te torte! Baš mi se neda da smršam!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja nikad ne bih mogla odoljeti feti čokoladne torte :D (barem jednoj feti hehehe)

    OdgovoriIzbriši

hvala na komentaru, uvijek ste dobro došli na moj blog vaše me pohvale potiču da budem još bolja!!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...