petak, 26. listopada 2012.

..kako je bilo na kavi...



... nakit kojim se bavim ovih dana naravno uskoro cijela kolekcija..




...eto to je čim se bavim ovih dana , pa da podijel slike od nekiđašnjeg odlaska na kavu, samo što mi je sad druga boja kose jer sam se taj dan  popodne farbala al bude i slika....pozdrav :)



Broj komentara: 5:

  1. Parce torte i prsten na prvoj slici,ne bih te vise zadrzavala:))

    OdgovoriIzbriši
  2. Sviđa mi se ovaj zadnji sa "suncem":))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Još jedna lijepa kolekcija,bravo,bravo:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nakot je vrlo lep i originalan, jedinstven.
    Ti lepo izgledaš.
    Uživaj u kafici što češće, zaslužila si.

    OdgovoriIzbriši
  5. Šta god bilo, inspirišete te, očigledno. Pa makar i kafa...

    OdgovoriIzbriši

hvala na komentaru, uvijek ste dobro došli na moj blog vaše me pohvale potiču da budem još bolja!!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...