subota, 22. rujna 2012.

GALERIJA SLIKA:vintage

...ovu subotu vam donosim malu galeriju slika "vintage", dugo ih skupljam odsvakud a izabrala sam one koje mi se najviše sviđaju,nadam se da čete uživati gledajući , nemojte misliti da ništa neradim danas sam završila heklani bookmarks koji možete osvojiti u igri, ali neželim vam još otkriri kako izgleda to neka ostane tajna do ponedjeljka kada čemo glasati...

















..još jednom ne zaboravite na igru, do čitanja puno vas pozdravljam....

4 komentara:

  1. Slike su jako lepe, a neke me podsećaju na rayglednice koje su moji roditelji slali jedno drugom dok su se zabavljali.

    OdgovoriIzbriši
  2. Divne slicice.:DD
    Wow , novi header ti je prelep.Jesi ga sama radila???

    OdgovoriIzbriši
  3. Super su slike, pogotovo mi se sviđaju crno-bijele:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Galerija je super, a header je savršen za tvoj blog :)

    OdgovoriIzbriši

hvala na komentaru, uvijek ste dobro došli na moj blog vaše me pohvale potiču da budem još bolja!!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...