petak, 24. kolovoza 2012.

..mali tutorial...suknjica i torba....



....danas sam pripremila mali tut, kako sam napravila ružu material sam preklopila stavila konac u iglu i nabirala materijal na uglu i tako sve do kraja da se nabora....


.....zatim se samo složi u krug i pričvrsti....


...sašila sam i suknju za svoju mlađu sestru odlično joj pristaje zadovoljna sam kako mi je ispala gore sam samo stavila gumu tako da se razvlači a opet pristaje lijepo...




....i još jedna rose bag kako sam ih ja nazvala baš su me krenule, moram dodati da sam to sašila od starog stolnjaka jel da da nebi nikad rekli....





..nadam se da ste uživali u mom postu koji je već po koji put ljubičaste boje što ću kad volim tu boju do čitanja veliki pozzzz....

Broj komentara: 8:

  1. Baš si vredna. Sve je lepo, boja mi se naročito sviđa, samo mislim da bi porub na suknjici trebao da bude širi, jer onda suknja lepše pada. To ja mislim, ali Klaudija je stručnija, pa kako ona kaže-tako je!

    OdgovoriIzbriši
  2. odličan tut,vidila sam ga na youtubeu ali nisam nikad tako pokusala radit ruzicu,mozda bolje da probam sa pamukom nego sinetikom koju imam,boja suknje je predivna :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti si majstorica recikliranja! Blago tvojoj sestri što ima tako dobru krojačicu u kući:-))

    OdgovoriIzbriši
  4. so cute! i need to do the same flower, look wery nice. i like this color, i think is wery elegant!
    take care:)

    OdgovoriIzbriši
  5. I meni je zapeo za oko ovaj cvijet, nisam još radila na takav način! Predivan je!!Hvala za tutić.Hugs:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ljubičasta boja je super, a ti si odlično iskoristila stolnjak i napravila ovu prelijepu ljetnu suknju i još ljepšu torbicu...cvjetak je detalj koji je torbici dao veselu notu! Bravo draga!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ma uopće,kakav stolnjak?Kompletić i po!

    OdgovoriIzbriši

hvala na komentaru, uvijek ste dobro došli na moj blog vaše me pohvale potiču da budem još bolja!!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...