petak, 22. lipnja 2012.

marine blue ties




...a sad malo mašnica ove su u plavim nijansama odnosno počevši od bijele do tamno plave...


....par sam napravila od teksasa, bijele od stare bijele majice ,šarene od stare košulje..




 ...sječate se kad sam obukla svoju bilježnicu za recepte , e sad sam ju malo preuredila...


..od teksasa sam dodala komad , okolo malo čipke i dugmiče za ukras....


...nadam se da ste uživali u mom postu do čitanja veliki pozzzz

Broj komentara: 5:

  1. Baš ti je posebna bilježnica, i mašnice mi se sviđaju, i ja sam si jednu prišila na majicu :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Kuvar ti odlično izgleda, mašnice takođe, ali mislim da je kuvar bolji, originalnije izgleda. Sviđaju mi se i mašnice, ja glasam za jednu tufnastu, to bih volela da vidim. Šta misliš da ove od teksasa proštepaš koncima u raznim bojama? To je samo predlog, ništa loše.

    OdgovoriIzbriši
  3. mašnice su preslatke,a novo ruho bilježnice za recepte je originalno i zaista posebno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Obožavam mašnice, a bilježnica je isto super!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam uživala, sve je tako slatko :)

    OdgovoriIzbriši

hvala na komentaru, uvijek ste dobro došli na moj blog vaše me pohvale potiču da budem još bolja!!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...