srijeda, 25. travnja 2012.

vunena torba



...evo i jedna od vune, ovo je prva ali nadam se ne i posljednja...



 ...s vunom jako brzo ide ovo na slici ispod je pod odnosno donji dio...



....zip i tregere sam uzela sa stare torbe koje uvijek dobro dođu....


... i ovako na kraju izgeda,morala sam slikati vani na suncu jer unutra je bila sjena pa se nije vidjela mustra išla sam jako sitno da bude što čvršća...





...baš me zanima što ćete reći jel vam se sviđa do idučeg posta velika pusa....



Broj komentara: 15:

  1. super ti je ispala :) i ja u posljednje vrijeme koristim vunu trenutno radim i naruđbu isto torbu al onu manju, malo samo koji detalj će biti promiijenjen i u tamno plavoj boji, uglavnom kad bude gotovo objavit ću...stalno neki sveci pa nikako da budem gotova a u ponedjeljak sam posvetila pozornost svojoj šivaćoj mašini, napokon da radi opet :)
    pozzz

    OdgovoriIzbriši
  2. Naravno da mi se sviđa, baš lepo izgleda. lepo si iskombinovala tregere sa tašnom, uklopilo se dobro, tako da izgleda BAŠ kako treba.

    OdgovoriIzbriši
  3. fajna , bardzo mi się podoba!
    its lovely i like it very much:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelijepa je, i ja u zadnje vrijeme pokusavam nesto s vunom, pa vidjet cemo sta ce ispast :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Torba je odlična, baš mi se sviđa! Kada sam bila mala ,dobila ja na poklon bijelu heklanu torbu, zavrnula nosom i nikada ju nisam nosila!Mama ju je nekome poklonila.Joj , kako sam bila mlada i naivna!
    Pozdrav:)):))

    OdgovoriIzbriši
  6. awesome bag<3
    btw if u like lets follow each other
    jessillesilv.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlična je, svaka čast na trudu i domišljatosti

    OdgovoriIzbriši
  8. bravo. možeš dodati sljedeći put bijelu boju, pa napraviti prugice. ja još nisam vješta toliko. napravila sam baš neki dan jednu malu za početak tj. za vježbu...

    OdgovoriIzbriši
  9. loving your bag!!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Oi Colega!!!
    Linda bolsa.
    Tenha um otimo fim de semana, bjs.
    LU GRADICE

    OdgovoriIzbriši
  11. Torba je fenomenalna, :)!!!
    Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  12. odlično izgleda:).......a uz to si iskoristila i ostatke stare torbe:))....

    OdgovoriIzbriši

hvala na komentaru, uvijek ste dobro došli na moj blog vaše me pohvale potiču da budem još bolja!!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...