subota, 21. travnja 2012.

mala radionica raznolikosti


.....pripremila sam danas za vas slike prstena koje sam radila....

 ...naravno cvjetove već par dana pripremam i onda ih sve sastavim i ukrasim perlicom ili dugmičem...








......tu je i trakica za kosu za koju sam inspiraciju dobila od lillaindigo , ja sam radila u sivoj boji jako je lagano samo se splete i poveže oko glave a lijepo izgledaju.....






...stigla je i torbica koju sam dobila na giveawayu kod sanje jako je lijepa stane mi taman šminka unutra odlična je ....



....i za kraj malo mog stila odjevanja imače volim sivo a ove balerinke sam još prije kupila a sad sam našla savršenu torbu koja ide uz njih....


...nadam se da ste uživali u mom postu do čitanja pozzzzzz.....

Broj komentara: 13:

  1. Slatki su prsteni, crno-bijeli cvijet mi je posebno chic...

    OdgovoriIzbriši
  2. I meni je taj crno-bijeli prsten odmah zapeo za oko. Preslatki su ovako na okupu. Svaki put me oduševi tvoje heklanje i njegova moderna primjena. Ugodan vikend.

    OdgovoriIzbriši
  3. Slatko prstenje,a i lep dar od Sanje.I ja volim sivu boju.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prstenje ti je preslatko i čestitam na osvojenoj torbici!!!Pozzzz

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako slatki prstenčići i trakica je odlično ispala!:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Trakica ti je super,vec se neko vrijeme spremam napraviti ju, ali nekako nisam sigurna bi li ju nosila. Drago mi je da ti se svida torbica. Obozavam balerinke,ove godine sam kupila vec tri para a jos ni jedne nisam pronosala,mozda cu danas,mozda.

    OdgovoriIzbriši
  7. Those rings are so beautiful!!! I love them!

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasni prstenčići i traka je super ispala ..Pozz :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Jao kako su ljepi prstencici! Prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  10. uživala sam, a pretpostavljem i ostali, i to ne samo u čitanju, nego i u gledanju ovoga što si napravila. Prelepo je

    OdgovoriIzbriši
  11. lovely flower rings!

    Wanna follow each other sweetie?

    Have a nice day!

    OdgovoriIzbriši

hvala na komentaru, uvijek ste dobro došli na moj blog vaše me pohvale potiču da budem još bolja!!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...